IDA

It's my soul honey that's up at eighty

The river blablablabla

Publicerad 2008-11-06 20:47:22 i Ida,

Har nyss tryckt i mig två bullar. Bra jobbat.
Kan fan inte göra så mycket annat än att skratta åt mig själv egentligen. I måndags så bestämde jag mig för att leva hälsosamt, utan socker och koffein och allt sånt. Det gick jättebra. Tills jag öppnade frysen eller sitter med gratis påtår framför mig på George. Kul att man är så uthållig menar jag.

Iallfall så går livet och vardagen runt, runt, ruuuunt, ruuuuuunt, ruuuuuuunt. Och ibland så kommer man på att "hm, kan det hända att dessa tankar har existerat tidigare i mitt huvud?" Och vad kan det bero på tro? Om och om igen utan att komma någonstans eller ändra på varken det ena eller det andra. Bra jobbat Ida.
Har kommit på att jag nästan gillar lite för mycket att gräma mig för saker och upprepa tankar, antagligen för att det inte händer så mycket annat så att jag som sagt måste upprepa allt. Känns kul.

Pao fan, kom hit och muntra upp mig. Kom hit och sjung "we're going to eat pizza" och "båten anna". Då skulle jag iallfall bli lite gladare. Eller så planerar vi något som vi halvt genomför sen, det går bra det med. Jag har tråkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigt............

I guess everything dies baby that's a fact

godkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela