IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Somliga går med trasiga skor..

Publicerad 2008-11-17 17:57:10 i Ida,

..Bland annat jag ja.
Idag är det måndag. Imorgon är det tisdag. Sen är det onsdag igen. Fan alltså, vad händer just nu? Inte mycket alls har jag och Linnéa konstaterat. Vi satt på bussen och försökte tänka efter vilken tid på året det var som vi satt på IP en kväll och pratade om att vi skulle se allt så positivt. Var det i våras eller i somras eller..?

Vi kom på att det var i slutet av sommaren. Se, allt har bara runnit ihop till en stor vattenpöl som nån hoppar i ibland och då stänker det upp lite droppar som sköljer minnen över en men sen långsamt rinner bort igen..
Shit vilken bra beskrivning måste jag erkänna själv. Av minnen och saker man gjort som man helt och hållet glömmer bort men påminns om ibland. Det om något är jäkligt tråkigt faktiskt.

Men då kan jag ju samtidigt fråga mig själv lite om jag på något sätt inte tycker att det är så jättekul att leva i nuet, eftersom att jag så frenetiskt försöker att minnas allt annat än det som händer just nu. Jani, vad ska man tro. Inte vet jag.
Nejdå. Jag trivs. Men tyvärr inte så mycket mer.

Pao & jag ska snart komma på en superhypad idé som kommer slå alla med häpnad och som gör oss rika och berömda på kuppen. Sen ska vi flytta till Kalifornien och se ut som Serena i Gossip Girl året om. Det är väl lite av ett mål just nu. Kanske vi nästan borde sätta upp det som bara ett delmål, för längre ska vi ju, right?

Jajaja, här spills inte mycket nödvändig tid. Men å andra sidan, vad är nödvändig tid och inte.? Att gå upp, gå till skolan, leva i en liten osocial bubbla, åka hem, ha ångest över mörkret, gå och lägga sig, och sedan somna för att vakna och göra samma saker fem gånger till den här veckan..
Tror faktiskt att jag helst av allt skulle vilja stänga in mig på heltid i Isfolkets värld ett tag och samtidigt lyssna lite på Albert. Något värt ligger över det iallfall.

Jaja, nu ska jag och Louise träna.
Ajöss och god kväll



Linnea, akta gropen!!! (:

Kommentarer

Postat av: Paulina

Publicerad 2008-11-19 10:35:00

Åhh sommar :)

Postat av: LinnizZ

Publicerad 2008-11-19 23:37:35

:D var är jag på väg egentligen?

Postat av: Paulina

Publicerad 2008-11-20 10:33:49

Ner i gropen Linnea

Postat av: L1

Publicerad 2008-11-20 16:29:27

Nejnej, jag vinglar bara till litet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela