IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Not big

Publicerad 2008-11-29 20:51:49 i Ida,

Hej hej hallå godkväll.
Idag är det lördag. Och jag har skojigt som aldrig förr. Nejdå men jag har det chill. Men det är något som saknas... Lite spänning, lite bus, lite....  Jag vet inte.

Fast samtidigt blir jag lite arg på mig själv. Jag kan liksom aldrig nöja mig. Det är alltid något som är för tråkigt eller för jobbigt eller ja. Om jag hade velat gjort något ikväll så hade jag väl kunnat det. Just det Ida.

Ojojoj, börjar prata med mig själv i tredjeperson nu. Känns som om det är time att sluta. Men iallafall så tycker jag om att vara hemma med min familj också.

Ska jag vara ärlig så var det Pao som helt och hållet tvingade mig till att skriva det här. Jag var inte inspirerad eller motiverad alls. Men varsågod lilla du!

Snart tar vi studenten och åker iväg och då kan vi sitta uppe hela nätterna och prata och skratta bara.. Hare bra.
Som om vi inte kan det nu liksom.. Hehehe.

Vet ni vad tjejförfester alltid slutar upp med? Alltså nästan precis alltid?
Först en massa sentimentalt snack om varandra. Jag älskar er såå och sååå mycket och jag är så glad att jag har er och kommer ni ihåg när vi gjorde det och.. Ja. Så börjar alla nästan gråta. Men precis i det ögonblicket så säger någon att "Nä, nu pratar vi om något annat istället."

Och som alltid så blir det prat om sex och alla sitter och gråter av skratt istället för sorg. Men detta sexprat är inte heller alltid så bra. Varför det inte är det är jag för finkänslig för att berätta, men det kan resultera i att vissa människor kanske börjar tänka dumma tankar när man senare går ut...

Men vad vet jag? Ingeting.

Nu ska jag iallfall förflytta mig från datorn till tvn. Blir jobbigt.
Imorgon ska jag och Pao sälja bröd på julmarknaden. Haaaaaha. Vi borde egentligen sålt lite... Rabarber?

XOXO
/gossip girl

Kommentarer

Postat av: JÄRNMANNEN

Publicerad 2008-11-30 18:03:27

Tja, saknar dig.

Postat av: L1

Publicerad 2008-11-30 19:18:32

du är mongo <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela