IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Livet förändras var jag än går

Publicerad 2008-11-21 17:34:36 i Ida,

På torsdag äts det ärtsoppa på lördag är det fest, men fredag är ändå den dagen som känns bääääst.
Och jag ska inte äta kyckling.

Nej men. Vad skönt att det är fredag!! Med fredag innebär helg, och en massa nya händelser, oupptäckta ansikten och lycka på hög nivå.
Haha in my dreams.

Det brukar iofs bjuda på roliga händelser och lycka, men oupptäckta ansikten vet jag inte. Eller jo, jag och Pao hittade ett för några helger sen. Och sen tänker jag inte berätta mer, men jag antar att han och vi inte riktigt låg på samma nivå..
- Han ville prata om husdjur, och vi hade andra roliga saker att prata om. Men man kan inte alltid passa ihop. Hur kul skulle det vara här i livet om alla satt och pratade om sitt akvarium liksom?
Så! Tack till akvarium-människorna, tack till fashiooooon människorna som håller standarn uppe i Strängnäs trakterna, tack till killarna-som-tar-allt-dom-får (det är skönt att veta i vilket läge man ska dansa iväg åt andra hållet, och det är kul att  titta på när nya tjejer hittar er), tack till dom som är smarta och seriösa, tack till dom som är drygt roliga, och framförallt tack till alla som gör mig glad.
Livet blir så mycket roligare med er i omgivningen!

He-he. Snart tror jag bestämt att P ska komma hit och hjälpa mig att baka fyra kladdkakor till smids julfest imorgon. Dock vet man aldrig, hon kan ha hoppat på bussen mot Dammen istället, och då vet jag inte riktigt hur det blir i planeringen. Sen hur det ska gå om vi ska baka kladdkaka blir ju också en rolig sak att se. Sen blir det iallfall mys hos Linnea. Yes.

På återseende



Hihihi blir ju helt kära i alla oss på den här bilden. Vi var så små =)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-22 18:04:18

"jag ska städa mitt akvarium nu" "Har du något husdjur?" "vart brukar du fika?" "vad har du för någon bil?" hahahah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela