IDA

It's my soul honey that's up at eighty

I said you and me in here

Publicerad 2008-11-09 19:28:39 i Ida,

I detta inlägg vill jag hylla några stycken :)

Först och främst, Mando Diao. Satt och lyssnade på God knows igår hemma hos Karin och jag kom på att. Dom är orsaken till allt. Till att jag överhuvudtaget lyssnar på musik. Tack Gustav, tack Björn, tack hela bandet. I love u. :DDD

Sedan en till min pappa eftersom att det är fars dag idag. Grattis och tack för att du finns :)
Då måste jag självklart också hylla resten av min familj. Satt och tittade på diabilder med Elin och mamma i fredags, så mycket saker man glömmer bort som hänt när man varit utomlands. Men jag tror inte riktigt att ni förstår hur det är, hur det var och allt sånt. Det där var iofs också rätt oförståeligt menmen.

Inga mer hyllningar idag tror jag bestämt. Eller jo, en till mig och Pao för att vi har otroliga lokalsinnen, alltid ser det positiva i det mesta och skrattar fast vi är blöta.

nu blir det bio med pierre henrique och emsi.
PUSS

"We're having fun in the daytime
and we'll chase the stars in the nighttime
and we take the sun in the morning
and we just don't care if they see us fall
just don't care just don't care at all"
-Mando Diao, som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela