IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Kids

Publicerad 2008-11-13 15:33:08 i Ida,

Åh, det går mot helg, och just nu skulle inget annat kunna göra mig så lycklig som det. Är så skoltrött så jag inte vet vad jag ska ta mig till tyvärr. Dock så står jag ut, nätt och jämt.
Ikväll ska vi äta middag hos Linnea, det ska bli mysigt :)

Jahaja. Är så trött på okunniga människor, som utrycker sig om saker som helt och hållet handlar om generaliseringar och bygger på just okunskap. Jag skiter i egna erfarenheter mm, man måste ibland tror jag tänka lite på hur man själv handlar i vissa situationer. Men vad vet jag, vad som hänt er. Har bara sett en bråkdel, så jag ska inte generalisera jag heller. MEN, om det är så i alla situationer, så förstår jag varför andra människor i gengäld beter sig lika illa tillbaka.
Jag har inget emot er, bara era åsikter. Sådetså. Blir så arg så jag inte vet vart jag ska ta vägen ibland, tyvärr.

Ajöss

Kommentarer

Postat av: Henrik

Publicerad 2008-11-13 19:37:42

Du borde ta upp detta med personerna i fråga, det skulle hjälpa! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela