IDA

It's my soul honey that's up at eighty

And you're a thousand dollar playerboy that I just can't afford

Publicerad 2008-11-23 20:37:53 i Ida,

Ikväll så känner jag en slags harmoni i min kropp.
Allt liksom flyter på plats och på något vis så börjar jag se ljuspunkter och meningar med precis allting som händer. Det känns mer än bra faktiskt.

Idag så har jag och Pao jobbat. Undrar när jag senast skrev ett inlägg som inte innehöll hennes namn tro...? Hur som helst så är hon en otroligt värd person så det gör inte någonting alls. Hon har idag lurat i mig att det finns spöken på Fredmans och har stått bakom varje möjliga hörn redo att hoppa fram och skrämma mig när jag gått förbi med x antal kaffekoppar. Det resulterade i att jag spillde kaffe på golven hon torkat. Synd! Linnis kom förbi ett litet tag också och det var trevligt. Även om vi hade fullt upp med våra ambitiösa städarinsatser.

I fredags så chillade jag Linnea Louise och Pao hemma hos Linnea. Vi tittade på Idol och åt nachochips. <3

Och för att berätta precis hela min helg så hade vi Smid-julfest igår. Det var jätteroligt och alla var duktiga haha.
Petra sa att "Ida det är inte så långt kvar nu", när Loa sjöng leaving on a jetplane. Och nej, det är det faktiskt inte. Det är snart första advent liksom. Jag har redan ätit tusen pepparkakor och idag till och med en lussebulle. Trots att  jag inte är något stort fan av julen!
Men precis som "efter regnet kommer solen" så kommer efter julen våren. Och jag tycker om vår =)

Godkväll

"Hur låter ett träd som faller i skogen när ingen hör på?"

Kommentarer

Postat av: Paulina

Publicerad 2008-11-23 22:15:57

Det finns visst spöken på fredmans!!! Tror inte du är lika mottaglig som jag är för dom bara.

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-24 11:09:06

Jag längtar efter dig...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela