IDA

It's my soul honey that's up at eighty

3am

Publicerad 2008-11-16 15:40:13 i Ida,

Aaah, en gnutta panik hamrar inom mig, men det är trotsallt söndag och på söndagar får man chilla. Det är bara det att jag tror att jag chillar lite för ofta för vad som är hälsosamt ibland. Men samtidigt, gör jag många nyttiga saker också!

-Hjälper Malte med spanskan, ... Okej helt ärligt så kom jag inte på fler saker just nu. Men jag vet att det finns rätt många. Faktiskt.

Helgen har bestått av Mariefred+vänner. Det har varit soft!
Just vid den här tiden skulle jag ha pluggat, men. Jag är inte riktigt klar med städningen än så att det får skjutas fram några timmar.

Den här veckan ska jag träna så mycket så att jag knappt kan gå på fredag. Haha, skrev det där bara för att jag vet att Alexandra blir arg när jag skriver om träning. Jag är så tjock!!!!! Aaahhhh!!!!! Har aldrig sett värre ut än nu! Hahahaha. Det är sant.

Nu ska jag dammsuga,
hejdå!



Haha, på bussen efter hajken, alla sov förutom Fischer som som vanligt fotade.
Nice!

Kommentarer

Postat av: Paulina

Publicerad 2008-11-17 09:41:56

heeeeeeeeeeeejsan

Postat av: alexandra

Publicerad 2008-11-17 17:39:50

GRAAUUURRRR!!!!!!11

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela