IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Tjena

Publicerad 2008-05-26 22:49:49 i Ida,

Sitter här, fasar för min redovisning om Epilepsi imorgon, eftersom att jag vet att det kommer sluta i plötsligt svåra svettningar, darrig röst och tillfällig minnesförlust. Men det man inte dör av härdar, eller hur var det? Faktum är att jag kanske kom på det där helt själv, eller brukar man säga så? I annat fall så lät det smart.

Idag har jag varit i skolan, legat hemma, inbillat mig i en timme att jag höll på att bli sjuk men det gick inte längre än att jag tröståt en nötcreme och sen mådde bra igen. Tog en promenad med Linnéa och gick hem igen. Måste gå och lägga mig, men vet att jag ändå inte kommer somna förrän vid ett, eftersom att jag har svåra sömnproblem, ja jag erkänner.
Men det är inte så jäkla lätt när det känns som att man är på en strand på Hawaii mitt på dagen när klockan trots allt bara är fyra på morgonen och min persienn inte håller det ack så underbara men störande sommarljuset borta. Dygnsrytmen infinner sig då aldrig riktigt tyvärr.

Nepp, det är bara att tänka på att snart är dessa dagar över och det är sommarlov.

Tills dess ska jag fortsätta med att vart annat gråta och vart annat skratta över att livet känns antingen jävligt jobbigt eller otroligt bra den här veckan. Kan inte riktigt bestämma mig..

Godnatt

Kommentarer

Postat av: matilda

Publicerad 2008-05-27 10:28:28

men ida! det är tylösandsmöte på torsdag, stå ut!! och du, köp en rullgardin, då blir det kolsvart, hur skönt som helst!
PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela