IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Sommar

Publicerad 2008-05-30 11:08:22 i Ida,

Det är fan sommar nu.
Jag är så sjukt glad, det går inte att beskriva!
Igår så var det den bästa kvällen på länge, dock var inte morgonen lika bra efter en massa cyklande och stressande. Men som den kända panik-Ida jag är, så stressade jag dagen igenom och det gick det med.

Efter skolan så åkte jag till Strängnäs och hade Tylösandsmöte med alla tjejer där. Blev en massa prat och skratt och mys i solen. Jag längtar till Tylösand nu!!!!
Efter det så åkte jag Madde Mickan och Karin hem i Mickans bil, hittade vår gamla Tylösands-party skiva och vi drog igång den och wohohoooo =)

Sen åkte vi vidare till Lousie där alla gulliga var. Myskväll med prat och skratt och marsmallows. Haha, Linnéa SKA väga 300 kg när hon är 60. "egenlagrad av Linnéa". Hahaha :)

Ikväll blir det partyyyyyy!!!!!!

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela