IDA

It's my soul honey that's up at eighty

On a platform, I'm gonna stand and say

Publicerad 2008-05-21 19:17:52 i Ida,

Idag fikade jag med Evija.
Vi kom på att, eller jag kanske tänkte på det, kommer inte ihåg.. Men att vi har haft våra fika-onsdagar på George en rätt lång tid nu. Och dom är något jag har värdesatt otroligt högt. Dom har lyst upp mitt i veckan, alla kalla gråa höstdagar, alla soliga vårdagar och snöiga vinterdagar. Verkligen!
Och jag försökte berätta för henne att jag skulle sakna dom, och henne. Men hon började prata om tomater och sa att jag skulle hålla tyst, för hon gillar inte sentimentala ögonblick.

Så jag får väl skriva det här istället.
Du vet att ingen kommer kunna ersätta de här onsdagarna, hoppas jag!
För man har olika relationer till olika vänner, och jag kommer sakna vår. Vem ska jag prata om meningen med livet med? Vem ska jag fråga hur man vet att man älskar någon, och vem ska jag köpa först en chokladboll, sen en till och tillslut handla godis på Lidl med? Inte med någon annan iallfall!

Vi ses på lördag, och sen i augusti min vän.

Kommentarer

Postat av: evija

Publicerad 2008-05-21 23:33:53

Vi kan vara sentimentala på lördag! :) Tillsammans med blomkålen och moroten! Aight homie?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela