IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Och jag svär att jag aldrig sett stjärnorna tydligare ovanför, natten vi kysste all skit vi gått i genom här, ADJÖ!

Publicerad 2008-05-04 15:12:29 i Ida,

En till helg som har passerat. Fler händelser att prata om, mer tankar att tänka och ett stort sömnbehov som ändå aldrig kommer tillfredsställas så det är lika bra att ignorera tröttheten rakt av.
Man lever ju bara en gång,
ehe.

Jag kom nog på ett bra ord för söndagar. Nostalgi-dagar.

I onsdags så hade jag och Evija vår sedevanliga fika. Snart kommer varje onsdag inte att vara likadan längre, för hon flyttar till London. Alldeles för snart. Så no more George med chokladbollar, te och snodda kakor + oändligt många samtal om kärlek, för djupa saker, målet med livet, varför man inte bara gör saker man vill, sex och mat. 
Men jag är glad för din skull, och jag tycker att du är cool för att du vågar. Och gör det som känns rätt.

Och vet ni, snart är det sommar igen. Det är sjukt. Det var nyss jag Madelene och Karin satt i glashuset och deppade över att skolan än en gång skulle börja, och det var fan nyss vi satt där året innan också och sa att vi absolut inte fick sluta umgås.. Ni kommer ihåg det va?

Det var nyss jag och Linnéa härjade runt i Tylösand, det var nyss Karins -brygga -sommaren ägde rum, det var nyss vi satt i bilen och lyssnade på the way I are, det var nyss jag försökte titta på soluppgången, det var nyss jag och Madelene satt och tittade på hamnen och kastade karameller på en skylt, och det var nyss jag och My låg och lyssnade på Hey there Delilah och åt glass vid ångbåtsbryggan.

Jag menar bara att tiden, är bara tid. Allt går så jävla snabbt, det är läskigt. Fast kul. Det blir bara mer och mer saker att uppleva. Vi tar liksom studenten om ett år. shiiiiit

blä

please please please - shout out louds
tro och tvivel - håkan hellström



image311

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2008-05-05 11:42:57

den där bilden är fan lycka ida!:)iaf för mig. inte för att vi vann eller så, absolut inte. Den står för så mycket annat! fan vad glad jag blev av att se den. Jag börjar nästan gråta, lite pinsamt kanske men det där är ju bara så underbart!

Postat av: Madelene

Publicerad 2008-05-06 09:45:19

Tror du jag kan glömma det? Det bästa av allt är att vi fortfarande håller ihop och får uppleva fler somrar
tillsammans! HJÄRTA

Postat av: E.P

Publicerad 2008-05-06 19:13:46

Jag håller med E där uppe, som jag tror vet vem det är :) Jag blev också lite rörd av att se den och att den fick äran att synas på din blogg. Hihi :)

Postat av: Ida

Publicerad 2008-05-07 13:06:58

Det är väl självklart att den har ära att få synas här, den om något =) Det beryder fortfarande hur mycket som helst för mig, hoppas ni förstår det.

Postat av: Linnea

Publicerad 2008-05-07 19:49:58

Jaaa det är verkligen sommar snart. Kan inte vänta tills vi åker till Tylösand!!! Förra sommaren var helt perfekt men jag tror att denna sommar kommer bli ståt vassare :) Vi ses snart! Sköt om dig! PUSSAR

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela