IDA

It's my soul honey that's up at eighty

och allt som vi sa då, tänk att man kunde säga så

Publicerad 2008-05-18 22:50:29 i Ida,

Och allt var så konstigt, men förbannat kul..

Hihi. Jag är klar med mitt historia arbete. Skönt.
Helgen har väl mest vart en i mängden.
Dock ska två grattis sägas,
GRATTIS TILL ELIN SOM FYLLDE ARTON IGÅR!!!
OCH GRATTIS TILL MATILDA SOM TAGIT KÖRKORT!!
Coolingar båda två =)

Madelene Karin och Louise är hemma. Har träffat alla tre i helgen. Skönt!
Nu är det bara två vanliga veckor kvar. Sen sommarlov.
Hur sjukt får det bli egentligen.
Gärna hur sjukt som helst iofs, för jag tycker om sommarlov.

Nepp, nu ska jag sova.
Godnatt!
image315 image316image317image318image319image320image321image322
Haha kommer du ihåg det här Billy? :)

Kommentarer

Postat av: Billy

Publicerad 2008-05-20 10:33:02

Självklart min Theo :) hjärta.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela