IDA

It's my soul honey that's up at eighty

now I take my wings off you

Publicerad 2008-05-19 09:04:02 i Ida,

You can hold her hand
And show her how you cry
Explain to her your weakness
So she understands
And then roll over and die

You can brave decisions
Before you crumble up inside
Spend your time asking
Everyone else's permission
And then run away and hide

Damien Rice - coconut skins.

Den är det finaste jag vet just nu.


Ibland oroar jag mig över att människor oroar sig för mig. Jag oroar mig över att dom tror att jag inte vet vad jag gör. Att jag inte har kontroll, att allt går utför mer och mer. 
Det är inte så, inte alls.
Jag skulle aldrig låta något rinna ut i sanden.
Jag har en hel livsplan. Iallfall en halv, och den kommer aldrig förstöras bara för att jag.. Ja, lever lite.
Jag vet precis hur allt är. Och hur jag vill att det ska bli.

Det är bara det att jag hade något som tog oändligt mycket tid. Jag har inte kommit på var jag ska göra av all den tiden, än. Men jag ska göra det snart. Men det är rätt skönt.

Även om jag saknar det. Jag saknar känslan av flow, känslan av att vinna och att känna att man gör någonting tillsammans. Men tyvärr saknar jag inte det andra..


Usch vad allt är ytligt

image323
Jag är lycklig (och uppenbarligen rätt ful) med er!

Kommentarer

Postat av: Madelene

Publicerad 2008-05-21 12:30:56

Haha vilken tur att vi är fula tillsammans iaf. Jag saknar nattvistelser med godisspottning. Jag saknar Dooleys i hamnen. Jag saknar solglasögon utan att det finns någon sol. Jag saknar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela