IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Normandie

Publicerad 2008-05-29 10:24:44 i Ida,

" IKVÄLL!
Hej älsklingar!

För alla som hinner in innan ikväll så är det middag hos mig idag!
Tylösandmöte för alla lyxiga som ska dit så vi får se lite grann vilken tid det blir men, runt 6 eller 7?
Vi tänkte grilla lite så ta med whatever. Längtar efter att träffa er alla :)

Btw, en tröja kanske är lite bra att ha med för eftersom det är SOMMAR sitter vi ute ikväll!!"

Åh, det här möttes jag av just precis när jag gick in på mariefredsbloggen. Myyysigt, observera det sista, eftersom att det är SOMMAR =)

Sitter här och har sovmorgon, hur skönt som helst. Skönt att slippa snooza från kvart över fem som det annars brukar vara, hehehe skrev det där för att få medlidande så ja, tyck synd om mig! Nädå, det finns fördelar med sju tåget också, tillexempel så behöver man aldrig sminka sig för det åker bara emosar som går på Eskil och vuxna som ska jobba på det tåget. Dessutom är sju tåget längre än åtta tåget, så man får jämt en plats. Två platser om man har tur. Ibland får man en hel fyra plats var. Då vet man inte vart man ska ta vägen för man blir så lycklig.
Haha neej jag skojade. Men go sju tåget!!!

Sitter och väntar på att min kaffebryggare ska brygga klart kaffet, men jag lär ju få vänta en kvart till för den är lika seg som när Emma och Lina ska göra sig iordning...........

Igår så satt jag och Madelene på hennes balkong och pratade om vad vi ska göra efter studenten. Jag längtar älskling!!!!
Kommer dock gråta floder när vi har "forever young" på vårt flak. AAAhhh jag gråter nästan nu när jag tänker på det. =(

Idag ska jag cykla till Läggesta, för det går ingen buss till halv ett tåget. Fattar inte varför busschaufförerna inte kan ha lunch på olika tider istället för att alla ska ha det samtidigt?!
Iofs, vem vill äta lunch själv och känna sig mobbad? Inte jag...


Kaffet är klart, solen lyser tyvärr inte men snart så gör den säkert det.
Tills dess, Ha det bra!

image327
När vi åkte moppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela