IDA

It's my soul honey that's up at eighty

no no no no no I

Publicerad 2008-05-25 17:02:53 i Ida,

Nu sitter jag här och ler åt fula mail Karin har skickat till mig. Men jag kan inte annat än erkänna att jag blir hur lycklig som helst över dom, för dom hjälper mig ännu en bit påväg, hahaha.

Helgen har varit ovanligt lugn och skön.  fredags så var jag Karin Pao Fia Emma och Lina hemma hos Karin och tog det lugnt. Vi pratade sommar, åååh vad kul det kommer att bli!!!!!
 Haha måste även nämna min och Karins lilla moppetur i stan. Vi kände oss som femton (gör iofs rätt ofta det men) igen och åkte runt och tutade och körde till Ica. Väl där var Kärling trevlig i kassan så då blev vi på om inte ännu mer skratt humör, och det slutade med att jag gick in i dörrarna till Ica (alltså krockade) istället för ut genom dom. Vet inte hur man lyckas, men jag tror att jag helt enkelt gick snabbare än dom, haha. Sen tog vi en runda runt Mariefred och kom tillbaka, jag i min snygga moppehjälm och Karin med tårade ögon. Haha, DET var värt!

Igår så jobbade jag, sen så träffade jag Evija. Hon var som vanligt väldigt inspirerande och gav mig många bra saker att tänka på. Eller vi kom fram till dem tillsammans, och jag tror att det kommer att bli bra. Och jag tror att du kommer få det bra!!

Imorse så följde jag henne till bussen och sen bar det vidare till jobbet. Inte vidare värst men det gick rätt snabbt. Nu sitter jag här och borde ta tag i plugg. Snaaaart.

Det är snart sommarlov. Åooh. :)

Jag är kär i en ängel
hon ser rakt igenom mig
och det verkar som solen
aldrig når
aldrig längre än dit min nathalie går
nanannanana

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela