IDA

It's my soul honey that's up at eighty

nighty

Publicerad 2008-05-25 23:28:49 i Ida,

Sitter i telefon med Madelene & Karin, låter ungefär såhär

Ida: Imorgon ska jag...
Karin: VA? VA?
Ida, Madelene: Ååh låt henne/mig få prata klart!!
Ida: Imorgon ska jag ta
Karin: va??
Madelene: Fan karin vad gör du?
Karin:.........................................................
K,M: Vad gör du?! Hallå????
K:men det är den bästa scenen i filmen nu... Ååååh
I: Vad kollar du...
K: Vaaaaaaaaaa
I:Låt mig få prata klart för hundrade gången!!!
K: Mmmmmmmmm
Madelene: Min redovisning imorgon jag orkar inte den...
Karin: Nä tjejer nu ska jag skriva min inlämning vi hörs imorgon

Det var kul att du deltog Karin :)

Godnatt älskar er

Kommentarer

Postat av: Madelene

Publicerad 2008-05-26 23:08:10

Haha våra underbara samtal.. Älskar dig

Postat av: karoon

Publicerad 2008-05-27 20:54:41

Me love you guys long time:)
hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela