IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Merciiii

Publicerad 2008-05-28 17:18:16 i Ida,

Jag hittade nyss en Merci i skåpet, trodde dom var slut men icke. Det är sådana där små stunder i vardagen man måste ta till vara på och glädja sig åt. Jag menar, egentligen..
Tänk på att du kan stiga upp ur sängen, helt utan hjälp, varje dag. Du kan tillomed sätta på duschen, gå i skolan, tänka och prata själv. Utan rullstol och utan hjälp. Vi måste glädjas mer åt det vi har, och inte klaga på småsaker i vår vardag. Tänk på dom som det inte är helt självklart för att kunna gå till skolan. Tänk på det nästa gång ni klagar.........

Ehhhehehe? Självklart, ska man ju glädjas åt det man har och så. Men vemfan tänker så hela dagarna egentligen. Om där är 25 + och sol så vill iallafall inte jag  sitta inne och titta på filmer om spelberoende och prata om engelsk poesi.
Så sorry allas vår kära Hasse, men dina ord har inte riktigt printats in i min hjärna, även om jag hört detta otaliga gånger.

Jaha. Jag är lycklig, behöver jag säga mer? Näe!
Jag är lycklig för att jag har några som springer och kramar mig när man ses på tåget, några som säger att dom har saknat mig.
Jag är lycklig för att det snart är sommar, sommarlov. Och för att vi ska ha Tylösandsmöte imorgon, och grilla på kvällen.

Nu ska jag ner till Madeleneeeee =))))))

PUSSSSSSSSSSS
image326
hihihihihi!!

Kommentarer

Postat av: Madelene

Publicerad 2008-05-28 17:23:48

Hihi sjuk snygg bild ;) Snart är du här!!

Postat av: Henrik

Publicerad 2008-05-28 21:45:57

Haha gud vad trevlig blogg! Läs gärna min! Lovar, den är minst lika trevlig! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela