IDA

It's my soul honey that's up at eighty

KEEP IT PURE

Publicerad 2008-05-20 20:43:34 i Ida,

Hallo hejsan!
De senaste dagarna har varit lite tänkiga och konstiga, men idag så är det en otänkig dag. Det är skönt!

Sitter här, har precis slagit knut på mitt hår, druckit lite detox vatten och försöker komma på om jag ska åka på festival eller inte. Fan jag vill ju! Jag vill ha lera och smutsigt hår.. Äckliga toaletter.. Skämt å sido så vill jag, mer än allt. Nästan. Jag vill ha musik, cause muuusic makes the peopleeee come togetheeeer yeah
Nä men allvarligt. Hulstfred eller Arvika. Arvika eller Hultsfred. Eller inget? :'(

Jaaani. Jag skulle gärna vilja se Tough Alliance iallfall. Dom är nice när man är på humör, och jag är på humör. Just nu. På ett litet finurligt humör. Som igår när jag och Frasse satt på tåget och skojade om fiskar. Det VAR kul, även om det inte låter kul.
Det hela handlade egentligen om att han skulle läsa mitt horoskop, och jag sa att jag var "fisk!". Det lät förfärligt roligt i det ögonblicket. Vi spann även vidare på fiskarna och jag drog upp sorter som Abborre, Gös, Mört, Sik, Gädda, Löja, Strömming, Lax, Kolja, you name it. Frans undrade hur jag kunde så många fisk sorter, och jag svarade att jag längst in i själen är ett litet naturbarn. Då sa han att han tyckte att jag skulle sommarjobba som Skogsmulle. Skulle fan inte vara helt tokigt.

Det här med horoskop förresten, varför tror ingen annan på det utom jag och Evija? Emma Lina My och Frasse mobbar jämt mig på tåget för att jag stensäkert tror på allt som står. Vadå, om det stämmer då???? Om det har hänt mig saker som stått ska hända då?? Vad säger ni då va?? Ingen jävla tillfällighet där inte. Ren och skär astrologi.

Msn is not working..... Bajs. Ska börja hänga på lunar igen. Jag har kvar den om ni vill kolla. Den går under det utomordentliga namnet Turkostnagellack. Kika in på mitt krypin! :DDDDDDD


DH DH DH DH DH DH DH WOOOHOOOO!

Ajökens

image324

Man kan vara lycklig med tjock arm :):):):)


Ps. Frans heter egentligen något annat. -DANIEL FRANSSON! shalalala
ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela