IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Bara för att jag älskar er

Publicerad 2008-05-23 12:48:20 i Ida,

Sitter på spanskan, min sedevanliga bloggtid, och försöker göra någon nytta.
Men hör och häpna, jag fick VG på mitt spanskaprov! Mamma läser du? Mihihihi.

Morgonen har framskridigt i Tvillingarnas sällskap, och aldrig har man tråkigt då. Vi pratade om videon på Lina som jag så snällt lagt ut på min facebook, och sen så var tjaffset igång igen. Emma, den äldre och mognare (?!) var på lite rethumör och sa till Lina att det var s kul den träningen för att hennes lag vann så hårt över Linas. Lina nappade direkt och sen så kom kommentarer som
"Men jag fintade faktiskt förbi två av er, jag var bäst!!"
"eeeh nej? Vi släppte förbi dig för du sköt så löst..."
"Men alltså sluta nu det är inget kul!!!"
"Jaaaaaaaaaaa!!!! Jaaaaaaa!!!"
"Men sluta dåå!!!"
Sen slängde Lina upp Emmas väska på något elskåp på stationen, men det var inget problem för "oss långa människor att få ner den", påpekade Emma.
Och så fortsatte allt i oändlighet.

Idag så blir det fika med Karin och sen mys hos henne med alla tjejer.

Evija, kom ihåg det här! ; Svartsjuka, självförtroende och bekräftelse. Need to discuss!

Pussissssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela