IDA

It's my soul honey that's up at eighty

On the other side

Publicerad 2008-03-28 14:50:43 i Ida,

Helloo.
Som ni vet så blir jag helt genomlycklig av det här vädret, och det resulterar i en massa positiva tankar och det känns bra.
Ikväll blir det party och utgång med Pao och Andreas och Harry. Ska bli skojigt, eftersom att vi ångrade oss asmycket förra fredagen haha.

Igår så var jag och Madelene först på vår älsklingsaffär kupan, haha. Sen så gick vi en vad som skulle vara en liten promenad till Två goda ting och drack te. Sen gick vi hem till Karin som är latast i världen och inte orkade komma till oss på stan. Men vi visste att hon längtade något så otroligt efter oss ändå, så vi bestämde oss för att offra oss och gå och hälsa på. Senare så kom Elin också, det var trevligt att träffa henne :)

Jaha, så mycket mer har inte hänt faktiskt. Jag saknar Emma och Lina. Kom hem!

Måste ner och köpa nytt nagellack. Kan inte slita mig från det här som jag har nu, har haft det sen i somras och det går inte att vara utan. Så det ska jag göra nu, om ni ville veta.=)

Förresten, har ni tänkt på hur mycket som har ändrats om man tittar på idag och för ett år sedan vid samma tid. Vilka man umgicks med, vad för kläder man hade (vill inte ens tänka på det...), vad man gjorde och allt sånt. Och det är bara ett år. Tider ändras hela tiden. Tänk när det har gått ett år till, då kommer man tänka tillbaka och tycka likadant som man gör nu. Och året efter det.. Helt sjukt, men det jag menar är att livet.. Ja, än vet man inte hur det ska bli och man vet nog aldrig hur det kommer bli och se ut och vara.
Jao.
Sen en till sak innan jag slutar. Precis när man dör, och precis innan alla kroppsvätskor och sådant har lämnat kroppen, så försvinner 21 gram från kroppstyngden. Alltså, jag vet inte, men jag tycker att det vore coolt om det vore själen som försvann. Fin tanke iallfall.
Haha, och Henrik det är inte luften.... :)

Ha en bra dag!

Kärlek

the strokes - on the other side

image279

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela