IDA

It's my soul honey that's up at eighty

I'll fly like a paper get high like planes

Publicerad 2008-03-14 14:55:54 i Ida,

Hejsan!
Det är fredag. Jag ÄLSKAR fredagar.

Den här veckan har varit seg. Men nu är den över, och helg kommer. Åh vad skönt. Inatt så sov mina kära Madelene hos mig, myyyys. Vi vaknade och åt otroligt mycket frukost haha, blev aldrig mätta. Sen bar det av till skolan. Ikväll blir det mys med min andra kära vän, Karin.
Imorgon ska vi fira Matilda som fyller arton, sen så har jag match på söndag och sen är det en vecka och sen lov. Det är bra att tänka framåt, även om man ska leva i nuet.


Tänkte på att det är rätt bra att min ena hörlur har gått sönder, för då stannar halva jag kvar på jorden när jag sitter och lyssnar på musik när jag åker buss. Då slipper jag åka en hållplats för långt och gå tillbaka till skolan där vi har träning, som jag gjorde i onsdags när jag hade träffat Evija. Haha det var jobbigt. Meeeen man lär av sina misstag. Tryck på knappen, och tro inte att  någon annan ska göra det. Fast iofs så förstod jag inte ens att vi hade åkt förbi skolan. Okej nu babblar jag för mycket och ska fortsätta titta på alla fina kläder som jag vill köpa men inte har råd med, och vänta på min träning.

Ha en bra helg!

Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela