IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Have yourself a merry little christmas

Publicerad 2008-03-10 16:14:50 i Ida,

Hm, vet inte var rubriken kom ifrån. Kan tänka mig att jag kom ihåg den från när jag var 14 och Evija skickade låten till mig på msn och sa att jag inte fick skicka den till någon, för att den var speciell. Det är så med musik, att vissa låtar vill man inte att såna som inte ens förstår sig på dom ska få höra. Onödigt slösande, på allt för bra saker. Människor som inte förstår behöver inte höra. men människor som förstår, dom behöver höra.

Jag vill bara sova. Och ha sommar.
Sen så orkar jag inte tänka vidare på det här med sommar och att alla ska jobba.
Jag vill bara ha värme och sömn och kunna umgås med alla hela tiden.

Nepp, no more negativa tankar. Nästa vecka så kan jag åka hem varje dag efter skolan. Vi kan fika när vi vill, jag kan springa, sova, lyssna på musik och åoh. Jag blir glad =)

image274

Saknar det älskling!

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-03-10 16:23:18

Ha en bra måndag!

Postat av: Mingla

Publicerad 2008-03-10 16:24:45

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp med min profilbild nämligen :).

Postat av: evija

Publicerad 2008-03-10 19:19:41

Oooh det kommer jag ihåg. Och sen hade vi en diskution att en massa skitungar trodde de var Mando Diaos super fans, fast de inte alls förstod musiken!
Fika på onsdag anyhows :)

Postat av: Karin

Publicerad 2008-03-12 14:13:08

det är så olidligt hur mycket jag älskar dig ida... förlåt om jag är jobbig och ska hålla på att lysa upp i din näsa, men jag tycker den är så fin.. du är fin:)
Jag saknar dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela