IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Fuck off

Publicerad 2008-03-16 22:32:52 i Ida,

Rubriken är menad till min dator. Den stänger ner sidorna man är inne på hela tiden, kul när man sitter och tittar på snygga bilder på sig själv som Alexandra har lagt ut på facebook... (;

Helgen har vart bra.
I fredags så var jag med kära Karin. Vi var ute och gick i Mariefred och intygade oss själva att det var jäkligt varmt ute. Alltsååå för att vara mars ju... För att vara klockan ttttt(hackande tänder)io.... Så är det ju jättevarmt.... Typ så lät det tills vi erkände att det började bli kallt faktiskt. Så vi pallrade oss hem till henne och länsade skafferiet som vanligt, jag på mandlar och Karin på nachos. Tro inte att jag är nyttig och tänker på alla antioxidanter med mera som finns i nötter. Nä, jag började med dem, lämnade över dom tre som fanns till Karin och fortsatte med chipsen. Ät bara ät..
Sen så tittade vi på en massa bilder och pratade och sen så åkte jag hem och sov.

I lördags så var jag på intervju, sen så hälsade jag på Madelene och tryckte i mig en lösgodispåse innan elva. Bra gjort ändå tycker jag. Åkte hem, försökte plugga, gjorde mig iordning, åt lite till för att fördriva tiden och sen så kom Mickan Madde och Karin och hämtade upp mig. Vi begav oss mot Matilda som fyller arton år idag (GRATTIIIIS!), men skulle firas igår. Väl där så var alla tjejer och vi åt, sjöng singstar och hade trevligt.
Sen gick jag Karin Madelene och Mickan till bussen. Jag somnade halvt och Mickan med, medan K&M hittade Klara som också gick på bussen och tvingade henne att spela all musik hon hade på mobilen.. Vid varje ny låt så utbrast dom förtjust "åååh JAAAAAA den häär......Byt nu.. JAAAA den här..." osv i ett antal låtar. Jag gick hem och sov och dom fortsatte till Harry.

Vaknade imorse och hade träning och sen match. Vi vann, sista matchen och allt. Blev inget elitseriekval för Irsta, SYND!

Kom hem och åt och har pluggat naturkunskap och ätit lite till.

Så sammanfattat har helgen varit bra, men har resulterat i ett väldigt illamående efter all god mat. Verkligen aj min mage. Imorgon börjar mitt sunda liv. Sa det till Karin i lördags, hon var på, sen efter tre sekunder så lät det typ såhär "HAHAHAHAHAHAH!" i kör.
Japp, wish me luck.

Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela