IDA

It's my soul honey that's up at eighty

HEJSAN

Publicerad 2008-06-17 19:10:35 i Ida,

HEJSAN.
Idag är jag jäkligt irriterad!!!
Fan, det är sommarlov, men vad händer?!
Om dagarna ligger man antingen hemma och käkar ihjäl sig, eftersom att solen endast envisas med att visa sig tidigast klockan sex på kvällen. Om man inte ligger hemma så står man ut med dumma egoistiska tyskar som helt ärligt tror att alla kan deras språk, medan dom själva inte ens kan prata engelska. Hur får dom egentligen ihop det?! Tyskland är ju inte direkt drömlandet på den här jorden, dom kanske borde börja inse det dom med. Eller hur????

Sedan så undrar jag lite om det brukade vara så här dom förra somrarna på kvällarna. Det händer ju absolut ingenting någonstans i den här jävla staden. Det värsta är väl att jag inte riktigt vet vad som borde hända heller men.. Vill verkligen ta och flytta härifrån ögonblickligen, och inte direkt till Strängnäs för det suger det med, utan möjligtvis Stockholm, eller helst av allt Australien. Ska säga er att jag knappt kan bärga mig tills jag tar studenten så jag får dra härifrån så snabbt som det bara går. Min största mardröm är att bo kvar här och skaffa familj och barn vid 20, eller ännu värre jobba på ica när jag är 28 och forstätta att festa varje helg med dom som är tio år yngre och inte se något fel alls i det. (inget ont mot dom som gör det,, trivs ni så fortsätt)

Sen något lite seriösare kanske, men jag har slutat spela handboll. Jag börjar när jag känner för det om jag nu skulle göra det, och då sköter jag det själv. Jag vet hur man använder en telefon och ringer. Mitt beslut som jag mår bäst av, sluta försöööööööööööööök

Sen Queens of the stone age, hur kan man ärligt tycka att dom är bra..........

Är mest av allt i behov av något riktigt roligt, en ansiktsbehandling och möjligtvis kärlek.

Evija och Henrik ni borde komma hem, jag saknar er.

Hepp, kanske ska äta lite mackor

Kommentarer

Postat av: Rasmus

Publicerad 2008-06-18 07:46:11

"Om dagarna ligger man antingen hemma och käkar ihjäl sig"



"Hepp, kanske ska äta lite mackor" :)

Postat av: Rasmus

Publicerad 2008-06-18 18:24:15

Hörde att du ska ner till Öland, hoppas vi ses där !!!!! :)

Postat av: evija

Publicerad 2008-06-19 09:55:12

men ida kom hit!!!!! då ska vi göra saker från 8 på morgonen till 8 på morgonen.... typ dansa i regn och titta på stjärnor!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela