IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Sommar

Publicerad 2008-06-11 17:18:12 i Ida,

Just nu så har jag en riktigt liten soft stund för mig själv. Haha det lät inget vidare, men det är det. Kaffe och Sophie Zelmani, mmmhm!

Ikväll så tror jag det blir grillning mm med de andra, very nice.
Igår så vann Sverige!!! Måste dock erkänna att jag och mina trogna följeslagare Madelene och Karin inte såg målen, men vi hörde iallfall glädjetjut från alla balkonger när vi promenerade till det sista tåget som gick hem.
Sedan så satt vi i Karins kök som vanligt och åt lite, sen gick vi och la oss. Det köket kommer bli den största nostalgi platsen om några år, kom vi på.

Nepp, nu ska jag gåå.

Sophie Zelmani - time to kill

Kommentarer

Postat av: evija

Publicerad 2008-06-11 21:27:59

i miss you too sugarcake!!! men du är aldrig inne på msn när jag är, och att calla dig kostar mig the shirt!!!

Postat av: Rasmus

Publicerad 2008-06-12 09:42:18

Nu hitta jag din blogg igen, jävla Vato Loco wannabe! :) HALO HEJ

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela