IDA

It's my soul honey that's up at eighty

On the other side

Publicerad 2008-06-01 17:56:33 i Ida,

Läste precis ett blogginlägg min syster hade skrivit om att sluta nian.
Blev lite nostalgisk själv, det var ju två år sen. Helt sjukt!!
Men jag har trotsallt kvar dom som jag ville ha kvar. Eller, jag ville ha kvar alla.
Men man märker nu vilka man helst ville ha kvar. Hm, kanske något i släkten sådant där. Eller Elin?

Men nu är det snart sommarlov igen, och nu ska jag åka till sommarfysen. Hur sjukt känns inte det, i år igen liksom?

Evija hoppas du har det bra!
Och Pao du lyser upp mina dagar, tack sötnos =)

hejdå!

Kommentarer

Postat av: Paulina

Publicerad 2008-06-02 23:49:08

Du lyser upp mina dagar med! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela