IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Måndag

Publicerad 2008-06-16 13:06:33 i Ida,

Godmorgon!!!!
Har en aning dåligt samvete för att jag sov till nästan nu, men det börjar försvinna.
Den stora frågan är bara vad jag ska göra idag. Tillomed Linnéa jobbar liksom idag, då är det illa. Jag skämtade :) Nej men jag ska jobba imorgon.. Men inte idag.. Skulle helst av allt vilja åka iväg och handla kläder. Men sen var det ju det där med pengar.

Tralalala. Det är bara det att idag så känner jag hur min kreativitet flödar. Robin har tjatat några dagar om att vi ska ta en bild på något som han kan förstora upp och sätta upp i sitt rum. Idag?! NEJ, för det är ju inte sol. Kul. Han vill ha sol. Det ska bli en seriös bild som betyder något.

Jag har också tänkt på att sätta upp bilder i mitt rum. På mina vänner. Eller på musik. Jag ska fan göra om en hel vägg ju kom jag på. Jag ska börja med det nu. Ja det ska jag! Jag blev peppad nu. Pepp pepp pepp......
Synd bara att det är stökigt.. Då måste jag städa..

Hjälp mig med vilken färg jag ska ha på min gröna fondvägg? Det ska sitta svarta runda saker på den, så det måste passa. Vill inte berätta vad det är för svarta runda saker ifall någon skulle sno min idé.

Nu ska jag tillfredställa min kreativitet på något vis, och inte sitta här.
På återseende!

Ida

Kommentarer

Postat av: Rasmus

Publicerad 2008-06-16 14:05:18

Tack för i lördags tjockskalle :)

Postat av: Mikaela

Publicerad 2008-06-16 19:08:33

Ja, det tycker jag absolut! Hör av dig om vilken dag du kan. Jag kan alla utom fredag :) PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela