IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Jippieyey

Publicerad 2008-06-14 16:23:44 i Ida,

Hellojsan!
Har slutat jobbet lite tidigare idag, sköönt. Det som var mindre skönt var när jag cyklade hem. Anade att det skulle börja regna, men inte att 2 kg tunga hagelbollar skulle falla ner över oskyldiga torra mig. Men det gjorde det iallfall. Försökte ta skydd ett tag under avloppshusets tak, det var fräscht. Insåg efter ett tag att det var lönlöst så jag cyklade hem på min inte alltför snabba cykel och väl hemma så var jag slimmad från topp till tå av vatten. MAN KÄNNER ATT MAN LEVER NÄR SÅDANT HÄNDER!
Faktiskt så asgarvade jag hela vägen hem. En liten tjej som cyklade hem själv storgrinade däremot, tyckte en aning synd om henne men sen tänkte jag, att det är faktiskt bara vatten. Vatten vatten bara vanligt vatten. :D

Håkan igår var riktigt bra, jag skrattade och grät lite som vanligt, som det ska vara.
Nu ska jag snart ner till Linnisen och sen åka till Slottscaféet för att heja på Sverige. Mellberg älskling, vinn nu!

PUSSSS

Ps. Hurfan säger man köttfärssås på engelska?
Skulle förklara för en japan i kassan idag vad det var för paj. Köttfärsspaj. Hur säger man det? Det räckte inte med meat-pie. Hehe. DSSS

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2008-06-15 20:41:50

Minced (eller hur det nu stavas) meat betyder köttfärs, så jag sa "minced meat-pie". Vissa fattade i alla fall, haha! PUSS PÅ REJ! Måste ta en soft sommarkävll i mariefred snart hörru.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela