IDA

It's my soul honey that's up at eighty

I care for you heart but not for it beating

Publicerad 2008-06-20 00:58:12 i Ida,

Samtidigt som jag skrev rubriken så tänkte jag jäkligt mycket på vad han som sjöng den i Kooks menade.
Antingen om han bryr sig om hjärtat men inte bryr sig om om det slår eller inte.
Eller om han bryr sig om att det slår men inte om det funkar.
Äh det var svårt att förklara hur jag menar.
Men det är ingen vits att hjärtan fungerar om dom ändå inte slår av någonting, förstår ni?
Något som gör att dom vill slå, mer och hårdare och så lång tid som möjligt. Det var så jag menade.
Man kanske borde bry sig mer om att dom ska slå istället för att dom bara ska fungera.

Nåväl.
Kor är mitt nya favoritdjur. Sjukt gulliga och softa djur.
Godnatt!



Bruce Springsteen - secret garden

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela