IDA

It's my soul honey that's up at eighty

ALWAYS WHERE I NEED TO BE

Publicerad 2008-06-28 19:34:02 i Ida,

Halloojsan.
Livet är inte alltid som...
Ha. Jag skämtar bara, jag orkar inte vara tänkig idag. Jag är glad. Hihi.
Igår så var det myyys med först Karin&Pao och senare Wåldemårs. Helt ok, inget överdrivet kul hände. Förutom på hemvägen, Hahahahaha men det står endast jag och Pao för sådetså. Tunnbrödsrulle!

Aow jag lyssnar på Mando Diao. Det var allt ett tag sen, men..
WE NEVER CUT THE HOPE CAUSE WE NEVER CUT THE ROOOOOPE

Något jag hatar mest i hela världen är personer som anser sig vara väldigt mycket bättre än alla andra och tror sig veta allting om just allting. So far so good, nu är det bara det att jag har kommit på att jag är en sådan person!! Aaaah!!!!
Iallfall, vad det gäller musik. Det är hemskt. Jag vill inte. Men jag kan inte låta bli när människor tror att dom vet något om bra musk som dom inte vet. Usch nu blev jag besserwissig igen. Förlåt mig!!

Meeen, jag måste ändå säga en sak. Rix Fm, vad är problemet???????
Spelats på jobbet två dagar nu, står inte ut snart. Jag kan varje låt, panik!!
Kan tillomed säga vilka som spelas om o om igen! Brolle med "det är hoooooon, jag vill leva meeeed, det är hoooon..."
Lilla Amy som sjunger om att she knows what real love is supposed to be... Transvestit-Charlotte som borde inse att melodifestivalen är över.. Eller det är väl inte hennes fel kanske.. Sen Jason Mraz låt som kom för kanske tre år sen!!!
Sen alla wannabes-rockband osv.
Usch.
Rix FM, lägg ner innan jag avlider..

Nu var jag såndär igen...
Fan då



Till er, en rabarber!

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2008-06-30 19:18:07

haha ida du är så rolig sitter och skrattar för mig själv!!!!

Postat av: Paulina

Publicerad 2008-07-01 01:51:04

Vill du ha lite rabarber?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela