IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Stackars dom som stänger in sig

Publicerad 2008-07-23 11:24:12 i Ida,

Sitter och lyssnar lite på Lars Winnerbäck. Shit, längesen. Påminner mig om mycket, för så himla längesen. Det är lite kul. :)
Fan, vi drar till Tylösand imorgon!!!! Jag, Karin och Madelene satt och pratade hela kvällen igår hemma hos Madde, och ååh vad kul det ska bli!! Vi har nog inte riktigt förstått att vi kommer vara där imorgon. Imorgon kommer vi sitta på after beachen!! :) Innan vi satt och pratade om det här så tog Madelene ett litet kvällsdopp och försökte få upp sin mobil från bottnen i hamnen. Hahahaha ni skulle sett hur roligt det såg ut, speciellt när hon hängde i mina och Karins armar och vägrade att doppa huvudet.. Hahaha. Jag älskar er <3

Nu ska jag soooola!

Du säger "Det har varit rätt så tomt här,
Det är verkligen skönt att se dig"
Du säger "Jag kan bära väskan, ge den till mig"
Och du betalar taxin och jag kan bara hänga med
Och jag tittar ut i mörkret och drar nåt skämt
Om hur det är

Hur ska jag gå hem när allt är såhär?
Jag vet du kommer att se på mig sådär
Och säga "Vad har du gjort ikväll? Och vad har du bestämt?
Du sa du behövde tid, du hade tid"
Du hade tid

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela