IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Rockferry

Publicerad 2008-07-02 16:12:27 i Ida,

Igår så skrattade jag så att jag grät. Jag älskar att skratta så att jag börjar gråta. Det är en av de bätte sakerna i livet.
Igår så skrattade jag åt våran sedevanliga humor som går till som så att man oftat föreställer sig saker, bygger på det mer och mer och tillslut så är det en helt igenom onormal händelse.
Det vi skrattade åt igår var Linnéas vuxenblöjor som hon har fått hemskickade på posten. Hon brukar beställa gratis grejer och det här var några av alla de saker hon hade fått. Sedan spann vi vidare från det att hon måste testa dom och ta kort på sig själv, och det slutade med att hon gick hem med någon och hade på sig den. Hahahhahaa.
"Gagagagaggagaagaaaaa" "Färdig!"
Hahahhaaha. Tack för en mysig kväll <3

Idag så har jag Louise och Linnéa vart ute och promenerat runt kl tio till Läggesta. Hade tänkt sola men det var ju stora jävla moln överallt så jag gick hem och sov. Mmmm. För jag är ledig idag! Trallalaa!
Imorgon så åker jag till Göteborg, sen ska jag titta på Bruce Springsteen på fredag. Åååh vad kul =) Sen bo med alla smidtjejer i Gbg över helgen. Mmm!


Nu måste jag skynda mig ner på stan.
Hejdåå!

Kommentarer

Postat av: henke

Publicerad 2008-07-03 06:21:23

Tycker om dig så jävla mycket.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela