IDA

It's my soul honey that's up at eighty

I'm leaving you for the last time baby

Publicerad 2008-07-06 21:49:09 i Ida,

Booooooorn in the Mariefred är jag inte meeen.
Jag är tillbaka iallfall :)

För att sammanfatta allting snabbt så.........
 -var Bruce Springsteen sjukt bra och det var sjukt mycket folk. Jag vill också bli rockstjärna och fortfarande vara sexig när jag är 59.
- Har jag köpt ett par väldigt fina mintgröna skor som stod och väntade på mig och skrek "köp oooooooss" :)
- Har vi bott i en etta åtta pers, har vart lite trångt och möjligtvis en anings irriterande stämning då och då, eftersom att vissa vill städa, andra vill stöka ner, vissa vill sova, andra vill vara uppe osv osv. Men det gick bra!
- var det roligaste på gårdagen lätt på hemvägen när jag och Fia verkligen verkligen försökte komma på vad mannen som gick framför oss hette, och provade med lite olika namn tills han reagerade. Han reagerade dock inte på något namn, utan sa vänligt att han hette Jonas. Fan att det ska vara så svårt..
- Var skrattanfallet inne i lägenheten efter det det näst roligaste, fast mindre roligt tyckte de andra att det var tyvärr..
- Har vi kollat på handboll hela dagen och jag har gråtit ett antal gånger. Usch det har bara vart så fint. Haha. Jag tror inte att ni förstår.
- Har jag, Emma, Lina och My i sann sju-tåget anda åkt bil tillsammans hem, detta har medfört många skratt, sånger och tråkiga skämt. Måste berätta en sjukt kul historia om pingisbollar för er andra sen, påminn mig, för jag dog av skratt när Emma berättade...

Det var allting.

Jag borde nu börja leva på frukt, grönsaker och vatten istället för att dra i mig16 Oreos kakor på fem minuter hem på spårvagnen om nätterna.

Puss o hej!

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2008-07-09 21:38:09

Fan vad soft med Göteborg, gud vad avundsjuk jag blir! Måste ta och hitta på någonting snart Idaaaa. Jag är ledig hela nästa vecka så då lär vi ju få ihop någonting tycker jag. Hör av dig! :) PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela