IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Blood brothers

Publicerad 2008-07-11 15:44:12 i Ida,

Halooo!
Har precis druckit lite protein drink som smakar cappuchino. Den är väldigt hälsosam säger min mamma.

Igår så var det en väldigt bra dag. Jag och Linniz solade vid hennes pool, somnade, vaknade och kände oss bakfulla fastän vi inte var det, och sedan så åkte vi till Strängnäs. Josefine satt på bussen och sällskapade med oss till Präntaren där hon inhandlade hårspray. Sedan mötte vi upp Pao. Vi chillade vid crepeshuset, Elin kom förbi och vi helt enkelt...... Njöt.
Sen gick vi till Coop och köpte sushi. MMMMM!!!!!!!! Min lycka går inte att beskriva när jag äter sushi. Det är så GOTT!
Sen så låg vi på gräset bredvid Riva för Josefine och Linnéa är inte 18 så vi fick hänga utanför.... Haha jag skojade bara. Det var mycket mysigare utanför. Sen så vandrade jag, Linnéa och Paulina hem till Pao för att ha supermys på hennes balkong. Vi drack kaffe och åt gurka med dip och pratade. Pao sa som vanligt många smarta saker. Hon är en riktig människokännare. Fast det bästa citatet var nog "aaa å han bara aa jag ska ju till Belgien.. Eller vadfan han kommer ifrån.." Haha ni förstår inte men jag gör det. Sen så spelade vi Bruce's skiva fyra gånger om, fortsatte prata kärlek, sände ett gulligt godnatt sms till våra föräldrar när vi kom på hur gulliga dom är, och sedan även till alla bästa Mariefredstjejer som också är gulliga och bäst.

Imorse gick vi upp halv nio och åkte till Mariefred. Pao skulle jobba. Jag & Linnéa försökte sola men det började regna så vi gick in. Nu är jag hemma. Ska åka och köpa sushi snart, det är fredag och finns på Ica. Yeeeeeeeees.

Hejdå!





Haha! Här är två bilder från när vi gick i nian! Den ena är när vi åt pizza på Berri när vi hade matte fast vi sa att vi gick på kören, och den andra är när Linn hade fest och vi åt frukost på morgonen.. DET var tider det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela