IDA

It's my soul honey that's up at eighty

and they still walk on us like they walk the streets

Publicerad 2008-07-31 21:16:04 i Ida,

Ja jävlar ja.
Från 0 till 100 på en sekund, precis som det ska vara och brukar vara.
Sitter här i min älsklingsmorgonrock, mitt rum ser återigen ut som sitt gamla jag, alltså början till första världskriget... Sen om det bryter ut är en annan grej, kan nog ta å stoppa det om jag vill. Borde iaf.

Tylösand var härligt, här hemma lyste min vän Pao upp de första dagarna i veckan och igår låg min andra vän Karin och skickade små limerickar till mig när jag skulle sova. Tyvärr kan jag inte publicera dem här med risk för att andra skulle ta en aningens illa upp. Men IT WAS FUN =)

Snart kommer Louise hit & vi ska träffa twinsen och Linnéa, det ska bli rooooooligt. :)
Som sagt så kan vi umgås utan dundergröna saker, och tur är väl det, när vi bor här. Snart kommer hela Strängnäs kommun blomstra grönt, så inne är det med sånt just nu. Tyvärr........


För ett tag tystnade stranden................... Haaaahahahahahaha =)

with love
Ida


ps. Evija, hoppas allt är bra min vän.

Kommentarer

Postat av: Rasmus

Publicerad 2008-08-05 15:02:38

Hahahahahah Pao, så jävla skön! :)

Postat av: alexandra

Publicerad 2008-08-05 20:54:25

HAHAHAHHAHAHAHAHA

tylö(L)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela