IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Sweetest girl

Publicerad 2008-01-14 07:53:48 i Ida,

Hej!!
Nu sitter jag har, klockan ar snart tre, om tio min... Och jag aker hem idag! Helt sjukt!!!! Det har vart sol idag, sa himla skont. :)  Men nu vill jag bara komma hem.. Alltsa jag langtar sa mkt sa att jag vet inte vad jag ska ta mig till, energin sprudlar ur kroppen!! Vill bara krama alla sa himla hart och aldrig slappa, jag saknar er sa himla mycket!

Dom spelar sweetest girl har inne, paminner mig om Karin som jag far traffa snart. Sa, nu ska jag snart springa, sen ska jag duscha och sen ar det Cebu airport, och forhoppningsvis sa landar jag tjugo over tva imorgon eftermiddag pa Arlanda. Ni vet, jag ar ju flygradd sa man ska ju inte ta nagot for givet, typ att man inte stortar eller sa.. Men jag hoppas pa det basta, och om allt gar enligt mina planer sa ar alla mina tjejer valkomna hem till mig imorgon kvall, for jag vill traffa er snarast!!!!!

PUSS O HEJ!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2008-01-14 07:58:59

SAKNAR DIG IDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KOM HEM!

Postat av: emma

Publicerad 2008-01-14 15:39:37

SPRINGA! på semestern, tummen upp för dig:) jag saknar dig jätte mycket. Får träffas imorgon. Du kommer ju va så brun så att de nästan är lite tur att jag inte spelar i helgen men bara nästan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela