IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Sondag

Publicerad 2008-01-06 10:50:01 i Ida,

Hejsan!
Ett tag sen jag skrev nu. Orkar inte beratta om alla stallen och vad som hant osv. Vi har iaf varit pa en o som heter Malapascua, och nu ar vi pa en o som heter Bantayan. Det ar fint, men har varit valdigt blasigt sa man har nastan blast bort. Och sa var det valdigt stora vagor nar vi akte hit, ujuj. Men annars sa ar allt chill.

Jag kom pa att det ar 2008 nu, lite sent men, har ar inte tiden sa viktig, man mest ater nar man ar hungrig, sover nar man ar trott och vaknar nar man har sovit klart. Valdigt annorlunda och skont mot hemma, trots att jag borjar sakna farten och alla grejer att gora hela tiden.

Ater till 2008, jag skulle ha skrivit en sammanfattning om jag hade vart hemma, men jag pallar inte det nu. Jag kan val bara saga att 2008 var party, karlek och nya vanner. Ett roligt och skumt ar, haha.

Ja, nu ar det en vecka kvar tills jag ska aka hem, och forhoppningsvis kommer jag tillbaka lite piggare, lite brunare och allt sant.
Man tanker valdigt mycket nar man ar har borta, och jag har kommit pa att jag har sa sjukt mycket roligt framfor mig nar jag kommer hem! Jag fyller arton, det borjar bli var, (jaja, i april och det gar snabbt) jag tanker fanimej ta korkort innan sommaren.. Sen kanske nagot som ar en stor del i mitt liv tar slut, eller iallfall en paus.. Jag vet inte. Det kan bli jakligt bra men jakligt skumt med. Och sen, det man standigt langtar efter, - sommar.

Jag har last en bok idag som hette "tisdagarna med Morrie", och den handlade om en professor som visste att han skulle do, och traffade sin gamla elev varje tisdag och pratade om livet. Morrie berattade att han tyckte att det var skont att veta att han skulle do, for da kunde han beratta for alla sina nara o kara hur mycket dom betydde, och spendera sin sista tid med dem. Jag vet inte vad jag ville ha ut av det jag skrev nyss riktigt, kanske bara att jag tanker beratta for er dar hemma, mer an nagonsin, hur mycket ni behovs i mitt liv!

Jag saknar er, My, Emma, Lina, Linnea, Madelene, Karin, Louise, Evija, Pao, Fia, Mickan, Carro, Hanna, Fia, Anna, Petra, Amanda och alla alla er andra!


" ty dagen är du,
och ljuset är du,
solen är du,
och våren är du,
och hela det vackra, vackra,
väntande livet är du! "


/Ida

Kommentarer

Postat av: evija

Publicerad 2008-01-06 13:48:01

Jag saknar dig med min vän!!

Postat av: Mikaela

Publicerad 2008-01-10 20:42:47

och jag saknar dig! Dags att komma hem nu!!!! PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela