IDA

It's my soul honey that's up at eighty

One night in Bangkok

Publicerad 2008-01-27 17:46:24 i Ida,

Hejsan.
Söndag igen, känns förjävligt faktiskt. Är sjukt trött och den här veckan kommer bli jobbig, hur mycket handboll som helst. Men helgen efter det är jag ledig, så att det är så man får se det. =)

Igår så var vi först i Strängnäs en massa tjejer och åt, mysigt! Träffade många jag inte träffat på länge. Sen åkte jag Madelene och Karin hem till Mariefred. Robin fyllde 20 i fredags så vi grattade honom, kul att träffa alla dom igen också, var längesen. Hehe. Sen begav vi oss mot Karin, satte oss i hennes garage och lyssnade på musik som påminde om så mycket, och pratade om sommaren. Det var värt. Sen så fortsatte kvällen med lite grejer och sen sov vi. Vaknade imorse, de andra gick hem och jag och Karin lagade lunch och sen gick jag hem.

Är så himla trött, och jag måste städa mitt rum. Skona mig.

Bilder kommer nog lite senare!

Adjö

Kommentarer

Postat av: robin

Publicerad 2008-01-27 21:08:56

inte vilka bilder som helst nu!! om det är några från i lör.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela