IDA

It's my soul honey that's up at eighty

No ones ever gonna love you more than I do

Publicerad 2008-01-30 19:41:52 i Ida,

Jag vill.. Vara hemma, gå ut på promenader, måla, ladda ner musik, prata i telefon, sova, läsa.. Allting som jag inte riktigt hinner med just nu.. Eller inte har hunnit med på länge. Fast i vår, då kommer jag ha tid. Och då är det vår, tänk er, vår!? Vi pratade om det idag, eller imorse på ASK när vi hälsade trött på varandra. Fia sa att hon helt ärligt skulle kunna äta fem sniglar och tugga dom hårt, bara för att få en sommarvecka. Och jag och Lina höll med faktiskt. Jag är så sugen på vår, sommar, åhhhh.

Idag ösregnade det liksom............

Men, som den nya, optimistiska person jag är (förutom när det gäller saker som inte går att vara optimistisk till), så.. Gläds man ju iallfall åt solen mer när det regnar. haha?

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela