IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Nighttiming

Publicerad 2008-01-24 08:15:02 i Ida,

Hej!
Tralalala jag har kommit in i en positiv fas i mitt liv, allt är så roligt o bra :)
I tisdags så hade jag myskväll med Madde Karin & Linnéa, mucho nice! I like you.
Igår så var jag hemma och studerade lite och sådant. Lyssnade på en massa bra musik, mm jag blir så glad när man hittar ny, bra musik!

Sen ringde Karin mig och pratade om helgen, jag längtar! Och jag har kommit på att jag älskar torsdagar, för det är dagen innan fredag! Imorgon tror jag att det blir en pisc kväll, tusen år sedan!!!
Sen på lördag har jag match och sen blire party. Tror att jag får träffa alla strängnäs tjejer, längesen =)

Emma och Lina är dom sötaste som finns!

Puss!

och alla bra låtar :
Coconut records- nighittiming, west coast
The killers - romeo and juliet, sweet talk, under the gun
regina spektor - better
och lite meeer bra som jag inte orkar skriva!

puss igen

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2008-01-24 10:17:34

tihii på fredag pisc kväll längtar!!!

Postat av: elin

Publicerad 2008-01-24 17:18:03

ofta du också skrev i ditt inlägg att du gillar torsdagar för att det är dagen innan fredag.. det gjorde jag också.. och jag svär att jag inte hade läst detta:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela