IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Mardy bum

Publicerad 2008-01-21 12:15:47 i Ida,

Helloooow!
Hemma efter helgen då vi tyvärr förlorade alla matcher, hehe. Men det har varit skoj iallfall.

Tillbaka i skolan, mkt som har hänt och mkt att plugga. Men i helgen så blir det iallfall party, vilket var oändligt längesen! Hoppas på Madde Karin och jag och roliga grejer.

Börjar sakna solen och värmen lite. Och min familj, konstigt att inte ses något från att ha umgåtts varje dag dygnet runt i fyra veckor. Hehe. Och Asienlukten, den saknar jag. Går inte riktigt att beskriva, den är bara.. Man känner sig som hemma när man kommer ut från flygplatsen i den slående värmen och drar in det första andetaget i lungorna. Faktiskt.

Menmen, nu ska jag gå till Hanna igen, haha stackarn har tappat rösten. =)

Arctic monkeys - mardy bum

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2008-01-21 12:55:32

Ida, måste ses SNARAST!! :) PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela