IDA

It's my soul honey that's up at eighty

"Is this dog too?"

Publicerad 2008-01-10 03:56:18 i Ida,

HEJ!
Nu ar vi pa Camotes islands, och man kan val saga att vi kom hit lika snabbt som vi ska aka harifran, namligen snart. Vadret suger, vart resort var det typ bara vi som bodde pa och maten var bla!
Angaende rubriken sa var det forsta kvallen nar vi skulle bestalla "fried rice". Da vantar man sig att endast fa ris och agg, det ar det fried rice brukar vara. Men nar det kom in sa var det kottbitar i, och pappa fragade
"is this meat in?"
Och dom svarade "No no! hot dog!"
Och nasta fried rice som kom sa fragade pappa "is this dog too?! I mean hot dog?"
Men det skulle inte vara konstigt om det hade varit hundkott, efter forsta natten pa flygplatsen da man kunde kopa "roll around dog" eller nagot sadant. Naja, nog om hotdogen, vi bestamde oss for att lamna camotes imorse nar vi skulle avnjuta var frukost bestaende av aggrora och lite myror i. Saklart stekta, men anda inte alltfor roligt.

Sa nu sitter vi har vid bathamnen och ska aka till Cebu och hitta nagot resort. Pa sondag ska vi bo pa ett jattefint hotell i tva natter, langtar efter lite lyx nu hehe. Hoppas pa lite bra shopping i Cebu-city ocksa. Aven pa sol!! Jag borjar blekna och mina planer pa att bli asbrun funkar inte sa bra. Men men, jag ar glad anda. Aven om det har regnat typ halften av tiden.

Jag saknar er dar hemma!!
Och jag och Elin saknar var musik, nar vi kommer hem ska vi lyssna shout out louds tills vi avlider. Nastan :)

Jaja, nu ska vi ut till baten snart, far se om det blir en lika vagig tur som den hit, nar bade mamma och elin holl pa att borja grata. Jag satt mest och tankte pa roliga latar, sasom "kor sa att det ryker, hej, morsan e okej!" Haha den passade sa bra in pa den batturen..

Jaja, puss o hej

Kommentarer

Postat av: alexandra

Publicerad 2008-01-12 11:05:49

snart kommer du hem snygging!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela