IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Heartbeats

Publicerad 2008-01-25 23:20:00 i Ida,

Hej!
Idag efter skolan så åkte jag ner till stan, och träffade mina sötnosar Madelene & Linnéa där. Shoppade lite grejer, hrm borde kanske ha sparat lite pengar men.. Tråk!
Efter det så åkte vi tåget hem, Karin kom på och gjorde oss sällskap. Dom skulle parta och jag skulle hem och träffa Carro och Pao. Mötte Carro vid bussen och Pao kom senare. Mys hela kvällen, har saknat det. Synd att Fia inte kunde vara med! Iallfall så pratade vi om en massa roliga saker, - sommarmys, våren och allt sådant.

Imorgon är det match, sen in till Strängnäs. Ska bli roligt!

Allt är jäkligt soft, alla skolgrejer är gjorda, det är helg och alla är bra, BANG BANG, I LOVE IT!

Snälla, ladda ner sweet talk med the Killers. Sjukt bra, jag gråter nästan. Och det är inte för att jag är deppig Madelene :)

Nä, borde sova eller städa mitt rum. Jag sover. Godnatti

Hold my hand harder
Ease my mind
Roll down the smoke screen
And open the sky

Let me fly
Man I need a release from
This troublesome mind
Fix my feet when they're stumbling
And well you know it hurts sometimes
You know it's gonna bleed sometimes

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela