IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Bråk på sam

Publicerad 2008-01-29 13:10:22 i Ida,

Hehe, jag och Elsa sitter inne på sam och har spanska, och det är en massa sam elever som springer runt och bråkar, och nyss satte dom sig ner och hade ett snack tillsammans med en lärare. Haha vi försöker lyssna vad det handlar om men hör inte så mkt tyvärr.

Idag så var jag och My nere på Ip och träffade våra blivande elever när vi ska praoa. Sen åkte jag hem och sen till skolan, åkte tåg med Louise, Martin och Tobbe, och Emma o Lina såklart. Mysigt, pratade om sommaren. Jag längtar så himla mycket!! Alltså, vara uppe hela nätterna, bada, sola, sova, ligga på Karins brygga, snylta glass på Fredmans och ligga i Lottenlund.. Tylösand, riddardagar.. Åh, jag vill ha det nu!



Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela