IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Always love

Publicerad 2008-01-17 15:56:08 i Ida,

Hejsan :)
Nu ar jag hemma, och som ni nyss såg så har jag inte riktigt vant mig vid å ä och ö än.
Landade iallfall klockan kvart över två efter en lång och hemsk flygresa hem. Satt så sjukt trångt och det tog så himla lång tid så jag visste inte vad jag skulle ta mig till.

När vi hade landat så blev jag så glad! För att vara hemma! Ringde till Karin och hon började nästan gråta och jag med. Sen åkte vi hem, sen duschade jag i varmvatten :D Och sen åkte jag ner till Karin och hon fick den största kramen på länge. Sen kom älsklings Madelene! Åh vad kul det var att träffa dom, att sitta där och äta digestive i Karins kök igen. Precis som det ska vara! Sen kom Emma!! Hon fick också största kramen och sen kom Linnéa. Lika kul att träffa allihopa! Sen kom Louise haha. Vi gick hem och pratade om aaaallt som hade hänt, rättså mycket faktiskt.

Första dagen i skolan igår, mysigt att träffa alla här med :) <3 Plus att jag träffade Lina och My på morgonen också.

Åh det är så bra. Allt är så bra!

I helgen är det jsm, hoppas att det kommer gå bra!

Nu ska jag ner på stan och köpa handbollskor, usch vad jobbigt. Sen träning och sen hem och sova.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela