IDA

It's my soul honey that's up at eighty

This one's for you

Publicerad 2008-12-11 16:51:30 i Ida,

Somliga går med trasiga skooor.
Inte jag däremot. För jag har faktiskt köpt ett par vinterskor.
Dessa skor har bara medfört positiva saker änsålänge.
Jag har torra fötter för det första. Men det är faktiskt inte det som är förundrande, utan det är alla kommenarer om att jag helt plötsligt ser kvinnlig ut. Shit! Hur fan såg jag ut förut då?
Okej jag gillar converse och tygskor, men det är väl inte så himla okvinnligt?
Tydligen så är det iallfall det... Och nu har jag hamnar i en liten obekväm sits, därför att jag har svårt att svika mina kära ovintriga skor. Men nu, när det tydligen var så mycket snyggare med dem andra, så vet jag inte vad jag ska göra riktigt.
Kanske gå med en av varje? Eller varför inte barfota....

Förövrigt, gå och häng dig, helt ärligt. Är så sjukt jävla irriterad på människor som inte fattar det man har försökt förklara tusen jävla gånger. Shit, bry dig inte då. Tycker bara det är så jävla tråkigt, men det tycker tydligen inte du. Så, skitsamma. Var bara tvungen att skriva det, hoppas du läser det här för du fattar ju det uppenbarligen inte på något annat sätt. Och allt snack hit och dit om att man inte pallar, det är ju bara rena bortförklaringar. If you care you care. Det är inte mer med det.

Kärlek till smidtjejerna, ni lyser upp alla dagar :)

Ajöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela