IDA

It's my soul honey that's up at eighty

This is the new year, and I don't feel any difference

Publicerad 2008-12-31 13:32:53 i Ida,

Jaha, så var det dags att skriva mitt sista blogginlägg 2008. Redan när jag skrev den där första meningen så satte jag kraven högt på att det här måste bli ett extraordinärt inlägg och något ni aldrig kommer att glömma. Men precis som allt annat, så kommer det hur ni än gör att torka bort lika snabbt som ett vattenstänk i öknen, så jag ska nog inte göra något onödigt långt.

Bara sammanfatta året med några, eller en del ord.

2008 har bjudit på många nya bekantskaper, framförallt. Men som vi alla vet att det är, så hittar man inte bara, utan man tappar även. Och det har nog hänt det med.
Men!
Karin, min älskade fina bekräftelsetörstande lata vän. Three years and still runnin. Jag hoppas att det fortsätter för en lång lång tid till!
Pao, jag tror att hela det här året var vårt faktiskt. Tack för alla sjuka kvällar, alla aströtta stunder och alla hemska jobbdagar. Utan dig så hade det faktiskt inte alls vart kul. Inte alls.
Alexandra, dina rödhåriga händelser och dina inte så lugna fyllor har vart underhållande. Tack sötnos för att jag har fått iakkta dessa.
Petra, alla stunder när de andra har tränat och vi mest har... Solat, vart på mcdonalds, pratat om alla möjliga människor i ett grupprum och gjort minst sagt underliga saker som jag inte har kunnat sluta skrattat åt, har vart ovärdeliga! Thanks.
Hanna, det är läskigt att jag har blivit van vid att alltid ha dig bredvid mig varje dag, och att det inte alls kommer att vara så om ett halvår. Men det är iallfall ett halvår, till..
Louise, träningen går inte alls bra, men vi har iallfall försökt och jag saknar alla cykelturer till hälsoskaparna. Jag hoppas att vi kommer igång igen eller att vi hittar någon annan... Träningsform..
Elin, min söta syster som har fått lyssna på alla problem, roliga saker och som har gått ut och gått med mig. <3
Och som alltid, så ska man ju ha nyårslöften. Och ja, ni vet säkert vissa av dem redan och som jag väljer att inte nämna här.
Men!
Emma, Lina, My, Linnéa och Evija.
Jag hoppas att jag kommer att anstränga mig mer för att hinna ses, jag hoppas att vi fortsätter på rätt spår, jag hoppas att vissa saker löser sig och jag hoppas att jag inom snar framtid kommer att besöka London.

Därför att ni är sådana som jag inte vill ska försvinna ur mitt liv, och som jag känner att jag fortfarande kan göra en massa saker för att förhindra att det blir så.

Sen dom som jag tappat. Antingen så har jag försökt men inte fått någon respons, och då är det mest värdelöst. Eller så är det helt enkelt så att vissa.. Kanske inte var dom man trodde att dom var.

Annars så..
Har det hänt mycket saker som jag kunde ha lämnat ogjorda och som bara resulterat i ångest. Men det var längesen nu. Jag har dock direkt efter dessa saker har hänt, badat i fontäner med Pao och sedan cyklat halvnaken till Tosterö kl fyra på morgonen samtidigt som vi tillsammans plockat lite rabarber. Kanske inte något sånt man nämner i sin blogg, mamma, men jag var tvungen därför att jag hade så jävla roligt den kvällen =)

Alla sommarkvällar på gräsmattorna med pastasallad är något jag inte kommer att glömma, och inte heller Coldplay konserten som var bland det finaste.

Alla fikor på George har vart veckodagarnas höjdpunkter, och jag hoppas att det fortsätter så.

Ja det finns så mycket att nämna, men som jag säkert redan har glömt bort eller som jag inte vill skriva här.

Men jag måste samtidigt säga att jag ser rätt mycket fram emot 2009. Vi tar studenten, vi har bara en termin kvar! Sen är vi fria och kan göra precis som det står på våra "att göra listor", eller hur P?

Nu har jag rätt bråttom, ikväll blir det nyårsfirande med alla bästa i Eskilstuna.

Gott nytt år!!!
Ida

Kommentarer

Postat av: alexandra

Publicerad 2009-01-09 08:42:48

<3<3

Postat av: evija

Publicerad 2009-01-09 10:51:48

Ja Idis, jag hoppas det verkligen (att du kommer!!!!)

Många PUSSAR OCH KRAMAR OCH SAKNAD!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela