IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Purple raaaaaain

Publicerad 2008-12-02 22:44:46 i Ida,

Miiiihihihhihi.
Det är tisdags kväll. Tisdagar tror jag är den värsta dagen på veckan. Därför att då har man så jävla långt kvar till helg. Torsdag, fredag och möjligtvis onsdag är och förblir dom dagarna man ser lite ljus i.

Men trots det så har jag ju en massa ljus runt omkring mig, hela tiden.
Och det är mina små vänner. Som små blinkade stjärnor gör ni mina dagar inte helt nattsvarta.. Ni lyser upp som om det inte fanns någon natt, bara dag. Här kommer en liten dikt till er:
"Vänner är som stjärnor,
du ser dom inte alltid
men du vet att dom finns där!"
<3<3<3<3
Me love you love you long time

För övrigt så har vår kära mamma varit borta på Nordirland sen igår.
Huset är upp-och-ner vänt, jag ska flytta hemifrån, Elin ha fått magkatarr, Malte är nånstans på hockey, och pappa chillar.

Haha, det var iaf vad vi skrev till mamma när hon skickade ett sms och frågade hur det var. När vi sedan svarade med det ovanstående så ringde hon upp och var nära på att börja grina. Vi var tvungna att förklara att så där var inte riktigt fallet.
VI HÅLLER STÄLLNINGARNA HÄR HEMMA!

Nu ska jag sova. Imorgon ska jag åka sjutåget. J i p p i!

(Jag kanske verkar en aning pessimistisk just nu. Men det är inte så, alls. Jag är positiv. Nyfiken på livet!)

Godnatt

Kommentarer

Postat av: petraek

Publicerad 2008-12-03 09:16:42

haha! nyfiken på livet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela