IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Jag, Petra & vår kära svenskalärare

Publicerad 2008-12-08 20:18:07 i Ida,

Ida säger:
jag hör din röst när du skriver så där

petraek; säger:

hahaha
petraek; säger:

ändå coolt

petraek; säger:

att jag på nått sätt kliver in i din hjärna nu och typ .......

petraek; säger:
FOOOESSHOOOEE IDAAA!!!
Ida säger:

och sen lite

Ida säger: 

"schhhh schh schhhhh" + bajsblick

petraek; säger:

hahahahhahahaaa

petraek; säger:

och sen en tyst variant. där du helt plöstligt ser min fejja.... när jag träder fram som karin... med hennes citron smiiiiilleeeeeee

Ida säger:

haaaaaaaahahhahaha

Ida säger:

och går lite liksom gungande med fötterna lite utåt

petraek; säger:

mhhmmmm som ett hologram framför dina ögonnn.... foooesshoooe.... foooessshoooeee

Kommentarer

Postat av: petraek

Publicerad 2008-12-08 21:01:12

fooeshooe idaaa.... fooeshoeee

hahahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela